Välkommen till en ny tanke

Hejsan

Jag har haft förmånen att  vakna - somna och åter vakna till nya tankar och nya mål.
Med hjälp av min familj så har jag kommit långt på vägen. Jag skriver igen, med ett leende på
läpparna och känner glädje för framtiden.
Har även fått en möjlighet att göra så mycket som jag velat men inte vågat,
och detta tillsammans med
någon likasinnad vid min sida.
Våra små ler och skrattar - dom mår riktigt bra och trivs.

Nu i mars har vi haft fullt upp med jobb jobb å jobb. Men det är riktigt kul och det är
väl huvudsaken. Att vi har tak över huvudet, mat på bordet och trivs.
Ser verkligen framemot helgen 19 mars då det bär iväg på roadtrip till Norge.
Vi ska besöka Arild med familj. Sedan på vägen hem blir det middag i Umeå - Gräsmyr
hos en just bliven 50åring! Så där ska vi stanna till en natt.
Tänk att man kan uppskatta att sitta 170 mil i en bil!!?? Men jo..det ska bli mysigt.
Att göra något vi vuxna utan våra små fisrumpor.

Har egentligen sååååå massor att skriva men ska ta en paus och dricka lite kaffe med mitt hjärta!

Pöss på Er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0