Ni är dom bästa.... ;)


Den här  är till er Fröknarna..
Ni vet exakt vilka ni är och
jag är så fruktansvärt tacksamma att ni finns för mig..

Det finns många
som låtsas bry sig om
och säkert inbillar sig
att de vill väl
utan att inse
hur mycket det sårar
när det går upp för en
att de inte menar ett ord
de säger

Men er ärlighet
gör att jag tror på er
och er vänlighet visar
att ni vill väl
utan att inse
hur mycket det betyder
att ni finns där och orkar
lyssna på vartenda ord
jag säger

Och er värme
visar att ni bryr er om
det krävs så lite för att
ge någon tröst
bara att visa
att man har intresse
för vad någon annan gör
bekräftas genom det 
ni  säger

Vill bara säga
att jag tycker om er
för ni är exceptionella
och ni bryr er
jag vill visa
att det finns personer
som faktiskt är som er
och sprider leenden
mina vänner


*Kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0