Aha...

Det är som om ett ljus gått upp för mig.. Det finns en massa saker i mitt huvud - helt fantastiskt!! :)
Trodde jag inte ;) Det värker å dunkar i mitt lilla huvud.
Men det är bara bita ihop, å gilla läget!
Helgen som var hade jag inga planer - höll faktiskt tom på att bli lite bitter för att jag inte visste va ja sku göra..
Ja jag vet att jag är hopplös. Att göra ingenting är ju rätt skönt det med! 
Men iaf så satt jag under fredagen å tänkte på den fina vännen i Lillastorastaden och dra mig baklänges...efter en stund skickar hon ett mess å tyckte ja sku komma! JAAA vilken perfekt idé. Efter jobbet slängde jag mig formligen in i min blåa traktor å körde som en galning ut i skogen.....

På lördagen blev det stugvistelse för hela slanten tillsammans me barn å lånade barn.. mysigt, men lite blött väder! Får göra om den trippen med sol i bagaget snart! Jag har alltid gillat hösten såå mycket, men det här året så är det lite annars.. Känns lite för mörkt, lite för kallt, lite för tröttsamt å lite för.... äsch jag vet att jag bara tycker lite synd om mig själv från och till. Man får göra det ibland - det har någon sagt åt mig! ;)

Helgen som kommer är planerna något luddiga. Det enda jag vet är att på Söndag är det loppis på
lomtjärnsgatan 17, kanske skulle passa på att sälja bort lite saker som man samlat på sig.

Jo, jag måste oxå tipsa om en kanonbra bok. Alla skulle borde läsa den! Å då menar jag ALLA!!
"Du är inte ensam" av Maria Scherer. 



"I sin nya mycket omtalade bok tar Maria Scherer sina läsare med på en
spännande resa i själens och känslornas värld. Hon skriver rakt och direkt om varför våra liv
blir som de blir. Hon kommer med utmanande tankar om hur vi kan hoppa av grötlunken,
tristessen och gråheten. Hur vi bör påminna oss själva om att allting fortfarande är möjligt.
Att livet alltid erbjuder en palett av möjligheter - om vi bara vågar ladda om våra inre batterier.
Vi måste ta tag i framtiden just nu - just idag - just du!
Det är ju ditt liv det gäller - och du har inte råd att skjuta
upp vare sig lyckan eller drömmarna en minut till."



*Kram*


Kommentarer
Postat av: malin

tack för din kommentar! :) jag mår då bara bra och bebisen också, mamma å micke har målat min spjälsäng som jag fått av en vän ocht vättat upp alla barnkläder som jag fått. gu så jag längtar, är ju länge kvar! februari!! ååh känns som månaderna går svin segt.

är allt bra med dig, mår du bra?

kramar

2009-09-09 @ 17:44:32
URL: http://marilynjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0