Onsdag...

Jahaja.. Vet egentligen inte vad jag ska skriva...
Längtar som tusan till helgen, har hört en liten sparv som viskat i mitt öra att solen
skall skina på oss alla. Det ser jag framemot minsann.
Det va så illa härom dan, att jag var tvungen på med långkalsongerna. Höll evigt på frysa ihjäl hela dagen..
sen hade en förvirrad son som glömt stänga fönster å dörrar i ett par timmar när jag va på jobbet.
Så jag sprang omkring inlindad i täcket hela den kvällen!
Men oj så bra med en orsak att tända en massa ljus överallt å bara mysa med en tekopp i handen.

Vad har hänt annars då...jo, detta j**la avlopp hemma har varit så stopp som det
kan bli. Hyresgubben fick ringa till kommun och nu är det fixat.
Riktigt kul att få duscha utan att få hela tvättstugan fylld av diverse illaluktande sörja.. BLÄÄÄ



Längtar efter tjejjen i "lillastorastaden" och hoppas att hon kan komma
på lördag å förgylla min tillvaro...det är hon riktigt bra på!



*Kram*

Kommentarer
Postat av: Suzz

SPARV?! Men tillåt mig att asgarva!! Den personen som berättade om solen å värmen är så långt från "sparv" som det bara går att bli ha ha ha

Eller vad tycker den lilla "sparven" själv...fniss

2009-08-19 @ 21:38:35
Postat av: Lotta

fniss okey en definitonsfråga(el hur d nu stavas)

2009-08-20 @ 09:52:01
URL: http://charlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0