En bild säger mer än tusen ord...






Vi åker lite raggarbil.. inte trist.
Både ja å Thea gillar snygga bilar me lite muller under huven.. fniss ;)
Men det var nog inget nytt för någon..




På Pite Summer Games


Vi tog en paus i fotbollen för lite shopping, glass å kaffe med en herr K
Då passade Thea å herr K att åka lite hiss, å så pröva hon lite solisar.. Snygg som tusan!


Efter PSG så åkte vi till Hammenviken å åt middag på filten å badade lite..


Mysigt... Sånt här borde man göra oftare.. :)


Den allra bästaste fotbollskillen Anton



Thea





Miranda å Thea i poolen  :)


Cowgirl Thea




I Lillstrand




Det kom ett ösregn mitt under badmyset så vi sökte skydd i omklädningsrummet..



Sen kikade solen fram å det blev såå varmt å fint resten av dagen..









Lite av dagens fångst i Lillstrand.. :)

Badmonstret Thea ;)


Badmonstret Anton ;)









Poserande Thea på Apeln under en kvällsprommis men Fr. N å barnen.


Thea å Donald


Pontus å Anton ger sig på en helkroppsbehandling med lera i Pålträsk.



Fisketur i stugan.. Anton å Pontus


Thea




PDOL


Jag å Maria laddar på förfest under fredagen, innan vi sku se Dead by April..
Dom va såå bra!


Vi begav oss ut på en riktigt härlig cykeltur en varm dag.. Blev mot Norra Byn - hundberget - Brukshundsklubben
och tillbaka hem via gamla järnvägsbron.. Helt otroligt duktigt av lilla Thea att orka hänga med.. :)



    
Behövs väl inga direkt ord här inte..
Detta å ett tält å en sovsäck i Bergsviken...
Så mysigt å trevligt! :)



En underbar båttur till Länkön, med mysigt sällskap å varmt å skönt i vattnet..
Passade på att ta en hel bildserie på sötnöt Amanda. :)


Det här var några bilder från i sommar.. Lägger bara ut dom bilder som jag vet att ingen blir arg över.. Trist å lägga ut vänner som inte vill cirkulera ute på internet.. Som såå många andra gör.. Bilder på allt å alla - dumt!
Det är nog rätt viktigt att tänka sig för en extra gång - så hä så!
Har iofs gjort en massa annat, men det behåller jag för mig själv.
Hoppas ni alla har haft en trevlig sommar, det har väl jag delvis haft.
Har varit rätt tungt oxå, men som sagt..
Ni som behöver veta ni vet å ni andra kan helt enkelt lägga er i
andras liv - inte mitt!


*kram*

Kommentarer
Postat av: ...

D finns alltför många som tydligen lever alltför tragiska liv att dom måste bry sig om alla andra :(

SÅ tragiskt!



Du e unik bruden!! D vet du ;)

2009-08-17 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0